Werken bij

Administratief/secretarieel medewerker 32/40 uur

Heb je interesse in een lekker veelzijdige functie als administratief/secretarieel medewerker? Heb je een financiële opleiding op MBO niveau? Ben je goed met mensen, cijfers en heb je een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift? Dan ben jij de collega die wij zoeken!

Wat wij zoeken

  • Financiële opleiding MBO niveau 4 met minimaal twee jaar werkervaring.
  • Woonachtig in de regio Alkmaar.
  • Ervaring met Snelstart, Excel en Outlook is een pre.
  • Duizendpoot; je bent zowel verantwoordelijk voor de administratie als voor het directe contact met (potentiële) klanten via telefoon en e-mail.

Competenties

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie.
  • Jij ziet geen cijfertje over het oog en werkt nauwkeurig.
  • Jij bent proactief en betrokken.
  • Jij bent klant- en kwaliteitsgericht.
  • Jij voelt je goed in je vel als je zelfstandig werkt, maar je bent ook een echte teamspeler.

Wat wij je bieden

  • Een mooi salaris waarbij je wordt gewaardeerd op je kennis en kunde;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling zoals het volgen van vaktechnische opleidingen, cursussen en trainingen;
  • Jonge en dynamische werkomgeving binnen een klein team;
  • Informele werksfeer;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een bonusregeling;
  • Vakantiegeld.

Wat zijn je werkzaamheden:

Administratieve werkzaamheden, zoals:

  • Uitvoeren en controleren debiteuren en crediteuren administratie;
  • Invoeren inkoopfacturen en boekingsstukken in het dagboek;
  • Ordenen en controleren van boekingsstukken;
  • Opstellen facturen;

Commerciële werkzaamheden, zoals:

  • Verantwoordelijk voor het behandelen van de post, e-mail en het (zelfstandig) verzorgen van correspondentie;
  • Organiseren van reizen, events & meer: Het uitzoeken, boeken en regelen van reizen, transport en accommodatie;
  • Bijhouden van de webshop.

Secretariële werkzaamheden, zoals:

  • Agendabeheer: Het inplannen van interne en externe vergaderingen voor de directie.

Over DÉCAAR Nederland B.V.
DÉCAAR Nederland is distributeur van het gelijknamige merk DÉCAAR. Wij leveren producten die zowel in de salon tijdens een schoonheidsbehandeling worden gebruikt, als producten waarmee de consument ook thuis de huid kan verzorgen. Inmiddels leveren wij aan meer dan 500 schoonheidssalons door heel Nederland en België.

Opgericht in 2018, zijn wij snel gegroeid. Inmiddels bestaat ons team uit zes medewerkers binnendienst en twee medewerkers buitendienst. We zijn een hecht team, waarbij er op kantoor een ongedwongen sfeer heerst, maar waarbij de drang om iedere dag weer een topprestatie neer te zetten ook zeker voel- en merkbaar is.

Meer informatie of solliciteren?
Indien je interesse hebt in bovenstaande functie en voldoet aan de gestelde functie-eisen dan nodigen we je uit om een sollicitatiebrief, voorzien van motivatie en CV te sturen.

Screening maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Zo weten we zeker dat we op alle fronten een match zijn en een langdurige werkperiode tegemoet kunnen gaan.

Soort dienstverband: Voltijds, Deeltijds
Parttime uren: 20-40 per week

Copyright © DÉCAAR. Alle rechten voorbehouden.